Pazar, Şubat 24, 2008

Icimdeki Cocuk

Amerika'dayken gozum hep enteresan objeler aradi. Italya'dan sonra cennet gibi geldigini soyleyebilirim NY'nin. Bir cok tasarim dukkanini zevkle gezdim. Hatta bu seyahat boyunca en cok bundan zevk aldim diyebilirim. 3 boyutlu tasarim objeleri her ne kadar benim bransim olmasa da, her seferinde 'ben bunu neden dusunemedim' dedirten objelerle karsilastim ve hepsini satin alip evime goturmek istedim:) Icimdeki cocugun karsi koyamadiklarindan bazilari..

'RissaRossi', kullanilmis fermuarlardan yapilmis bir bros.
Taija Leinonen tarafindan yaratilmis.
Secco Shop altinda satila bu urun, 'Treasures of Wasteland' diye geciyor...



Gelelim 'Pick Your Nose' konusuna..
Kendisi partilere renk katmak amaciyla uretilmis falan filan.. Bir cok insan icin hassas olabilecek burun konusuyla dalga gecmesi, bundan eglence cikarmayi amaclamasi hosuma gitti. Sonucta herkes kendi burnunu secebilecek, bana fotograf cekmem icin eglence cikacak diye dusunuyorum arkadaslarimla toplandigimizda:) Hihi!



Bu urunu Virgin Music Store'dan aldim ben ama eve gelince hemen internetten nedir, ne degildir, kim uretmistir, benzerler urunler neler olabilir diye arastirdim ve Perpetual Kid sitesinde satildiklarini gordum. Daha neler neler var o sitede, bakmaya doyamadim.

Hiç yorum yok: