Pazartesi, Şubat 11, 2008

Mostra Bruno Munari


Bruno Munari ve Zizi


Jestler


Yastık Kitap



O, 1907-1998 yılları arasında yaşamış bir italyan artist ve tasarımcı:) İtalya'ya geldiğimizden beri hangi kitapçıya girsem, her yerde onun tasarım kitapları, çocuklara ilüstrasyonları, endüstriyel tasarımları derken öğrendim ki, kendisi İtalya'nın önde gelen sanatçılarındanmiş. Bir tasarımcı olarak onu daha önceden tanımadığıma utandım doğrusu, ama olsun İtalya'ya kısmetmiş. Okuldan arkadaşımız Enrico da bize kaçırılmaması gereken bir sergi, Bruno Munari'nin işleri var diyince hemen serginin son gününde sınıf arkadaşlarımızla toplaşıp gitmeye karar verdik. Gerçekten de değdi doğrusu! Grafik tasarımları ayrı sade ve başarılı; 3 boyutlu tasarımları çarpıcı; çocuk kitapları etkileyici, tasarımlarında kullandığı malzemeler basit ama hoş, her şey bir tasarımcıya "ya ben bunu neden düşünemedim" dedirtecek cinsten yani. Sonuç olarak, kolay gibi gözüken ama akla gelmeyen ve beni heyecanlandırıp düşündüren işleriyle doluydu sergi. Bayıldım!
http://www.mostrabrunomunari.it/

Mariana'dan.

Hiç yorum yok: