Cuma, Şubat 22, 2008

NY_MoMA



New York sehrinin modern sanat muzesi, New York'a indigimden beri gitmek istedigim ama ancak son gun buna firsat bulabildigim super muze. Ogleden sonra gittim, biletimi aninda aldim ve esyalarimi birakmak icin 30 dk. sirada bekledim ve cok bekledigimi sandim. Asil ben cikarken oyle bir sira vardi ki, yanlislikla da olsa erken gelerek ne kadar super bir sey yaptigimi anladim. Sergide ne var ne yoktu konusuna gelince; Picasso, Cezanne, Van Gogh, Miro, Duchamp, Monet, Matisse, Warhol, Pollock, Jasper Johns ve daha aklima gelmeyen niceleri.. Resimlerden baska, mimari projeler, grafik isleri, endustriyel tasarim urunleri, enstelasyonlar, fotograflar... Sonuc olarak gezdigim en guzel, en kapsamli, en dolu sergiydi, yani en verimli muze gezim:) Bayildim. Yine New York'a gitsem, yine giderim MoMA'ya..

http://www.moma.org/

2 yorum:

sarper dedi ki...

oy oy, pek bir imrendim vallahi...

tam da iki gün önce önüme dünya haritasını açmış "buralara buralara gidildi, buralara buralara da gidilecek" yapmıştım kendi kendime, üstüne geldi...

bu yorum da geç kalmış bir "iyi eğlenceler" dileği olsun bari (:

Gözde Otman dedi ki...

cok tesekkurler sarper:)